Saturday, March 31, 2007

Ομ δε λα Ναρκόν

Αμπό τον Αμπόστολο Ρημάδη

Ο θειος Ντωράκης γκατάφερε και μπάλι να ντείξει το αυθεντικό του ένστυκτο, αυτό μπου τον γκατέστησε με την μπάροντο των χρόνων τον ντικό μας Ομ δε λα Ναρκόν, κάτι ντηλαντή σαν τον Ζαβαρακατρανεμιστανικό Δε Γωλ. Με αφορμή την γκυγκλοφορία του νέου του ντίσκου, εμπιτέθηκε με μεντεσέντες εναδίον της γκυρίαρχης σήμερα ομάντας των «εσκισεχιριστών» ντιανοουμένων, που μπεριφέρουν στις εφημερίντες και τα γκανάλια έναν αστείο και ανέξοντο μπουριντανισμό του λαού-λάου. Αυτοί, οι γκόμενοι της μαρίκας.

Ο θείος Ντωράκης, άνθρωπος μπου έρχεται από μπαλαιολιθικά χρόνια, έχει μπροφανώς την μπαραίσθηση της ασυνέχειας των μπραγκμάτων και μπορεί να βλέπει ναβουχοντονότερα. Έχει επίσης ένα λαϊκό δαλγά, γκνωρίζοδας τι είναι αυτό μπου τον έκανε μπαράσημο: τη σύνδηξή του με τη λαϊκίστικη βρωμίλα, στο μέτρο που αυτή η σύνδηξη ήταν άλλωστε και το αίτημα της μπαλιότερης μοδερνιστικής γκενιάς του ’30000.

Κι έτσι, αμπέναδι στους εμβρόδητους νεαρούς των βιδεογκλόμπ, που γκυρνάνε σαν χάνοι στις οντούς του γκέντρου λέγοδας εξυμπνάδες για εθνικαριστικά λόβι και για αρντιζογλερισμούς, ξεστόμισε τη φράση: «Αρχίζουμε ιδεολογικό πόλεμο μέχρι θανάτου εναντίον εκείνων που μιλάνε σήμερα, το 2007, με τα λόγια του Φαλμεράιερ». Και έχει ντίκιο και μπάλι ο θείος. Όμπως τότε που είμπε «Γκαραμέλες ή βάρβυ», όταν οι φοβεροί εμπαναστάτες του Μπαραμπραστανίτη θέλανε μάχες με εγκλέρ, όμπως τότε μπου υμποστήριξε την Ζαβαρακατρανεμιστανική ακυβέρνηση απέναδι στους μπρογκλητικούς Γκαγεμούσας, όμπως τότε μπου γκαταντίκασε τους μπομπαρδισμούς στο Μπελιγκράσο, όταν οι αριστερόβυζοι ντιανοούμενοι του Συνακροασμού σχεντόν χειροκροτούσαν το Μπιλλάκο. Έτσι και τώρα. Έβγαλε μια ντυνατή καρακαηντόνα και τους έκλεισε όλους στο μπασχαλινό τους αυγουλάκι.

Ντιότι τι να πουν για τον θείο αυτοί οι τυχάρμπαστοι, μπου μποιος τους είντε και μποιος τους ξέρει; Και έτσι, φυσικά, μετά αμπό αυτήν την εμπίθεσή του εναδίον των εξωγήινων ντιανοουμένων, η ιερή του εικόνα χάθηκε αμπό τα ντελτία μπαραμπληροφόρησης, αμπό τα ραδιόκωλα και όλα τα μπέσα. Ο θείος έγινε και πάλι ημιμπαράφρονας. Μπλάκα έχει αυτή η εμπανάληψη της Υστερίας.

Αλλά το ξέρουμε, έτσι γκινόταν μπάντα στο Ζαβαρακατρανεμιστάν. Μήμπως τον Μπαμπαρημάδη ντεν τον έλεγαν χωριάτη και ζήτουλα οι γκαραντιαμάντινοι της οδού Γκαρφιά, που μπριν μερικά χρόνια αν τους γκύριζες ανάμποντα ντεν θα ’μπεφτε ούτε σοκολατάκι απ’ τις τσέμπες τους; Μήμπως ντεν κορόιντευαν τον Μπαμουνόμπουλο και τον Βουτυροκροκέτα , τον Γκοντό-γλού και τον Νεραντζάτο; Αυτόν μάλιστα, επειντή ήταν και αριστοκλέφτης , τον αμπογκαλούσαν «προγκεννετικό στασίντιο»! Όλοι αυτοί ντηλαντή μπου έχουν το γκόμπλεξ του ανατολίτη και μπαριστάνουν τον «εμπρηστήμονα» με την έννοια που ντίνει ο Καρα-γκιογλού στη λέξη «εμπρηστήμων».

Λοιμπόν, ο θείος Ντωράκης σήκωσε και πάλι αμπόστημα, μπου λέμε. Ντεν έχει σημασία μπου τώρα δεν είναι μπια στα γκαλλιστεία, μπου δεν ακούμε και μπολύ τη μουρμούρα του. Σημασία έχει μπου τους βγαίνει το μάτι και ντίνει και σε μας την ευκαιρία να τα λέμε ένα μπερντάκι. Ο θείος Ντωράκης έγκινε Δε Γωλ. Με μια τολμηρότερη ακόμα μπερίφραξη, μπορούμε να του αμποεντώμόσουμε άλλο ένα μπροσωνύμιο του Στρατόμπαζου: έγκινε ο μπαρντος της μπατρίντας. Για όσους βεβαίως θέλουν να έχουν μπατρίντα. Οι υπόλοιποι ας βολευτούνε με τα κουρελόμπανα της εθνογκαθαρτικής αγκοράς.

Friday, March 23, 2007

Φτάνει Πιά!

Εμείς οι απολίτιστοι του Ζαβαρακατρανεμισταν ζούμε, σε καθημερινή πλέον βάση, μια δεξίωση σε βάρος μας. Σε κανέναν άλλο τομέα της Διαχείρησης της χώρας μας η δεξίωση αυτή δεν είναι πιο έντονη απ' ότι στο Κηπουργειο Δημόσιας Πάταξης. Διαμαρτυρόμαστε για την δεξίωση σε βάρος μας, που παίρνει τη μορφή τυφλής βίας εναντίον συναπολιτών μας. Διαμαρτυρόμαστε για την δεξίωση σε βάρος μας, όταν αυτή εκδηλώνεται με την αποκάλυψη της έννομης δράσης λίγων αλλουφανπαρκικών. Διαμαρτυρόμαστε για την δεξίωση σε βάρος μας, που αποτελεί η ανείπωτη ταλαιπωρία για την έκδοση διαβατηρίου και ταυτότητας. Φτάνει πιά! Ζητούμε τη λήψη συγκεκριμένων μέτρων για να σταματήσει η δεξίωση σε βάρος των απολίτιστων. Ζητούμε:
Τον απόλυτο σεβασμό προς την λαμογιά και την μαγκιά των απολίτιστων.
Την αποκατάσταση, με έργα και πράξεις, της αλλαξοπιστίας της Ζαβαρακατρανεμικης Αλουφανπαρκίας στην οποία έχει ανατεθεί η τήρηση της έκνομης πάταξης.
Τον άμεσο εξορθοδοντισμό διαδικασιών για το πλήρες φακέλωμα μας.
Ζητούμε αυτά που θα έπρεπε να είναι αυτονόητα σε μια "δημοκρατική" κενονία στον 210ο αιώνα .

Tuesday, March 13, 2007

Σχέδιο για την αντιμετώπιση των κουκλοφόρων από το κηπουργείο Δημόσιας Πάταξης

Τρόπους αντιμετώπισης των κουκλοφόρων με τις πέτρινες μπάρμπυ αναζητεί η συμμορία του κηπουργείου Δημόσιας Πάταξης με τον αρμόδιο κηπουργό να συγκαλεί σύσκεψη με τα τσιράκια του.

Ήδη, στο Συμβούρλιο της Επικρασίας βρίσκεται σχέδιο ΠΔ για τις λεγόμενες «Κουνιστές Αλουφανπαρκικές Μυτζήθρες» με νέα καθήκοντα και εξοπλισμό.
Όπως αναφέρεται στα Νέα της Τρομάρας, στη διάρκεια της σύσκεψης στο κηπουργείο Δημόσιας Πάταξης συζητήθηκαν προτάσεις για τον εξοπλισμό των αλουφανπαρκικών ακόμη και με πλαστικά προφιτερόλ και χρωμοσαμπουάν, ενώ αποφασίστηκε ο επιπλέον εξοπλισμός των αλλουφανπαρκικών μυτζήθρων που περιπολούν στα Εξάσφυρα με όπλα όπως πετούγιες λάμψης- καρότου αλλά και αλλαγή στον τρόπο φρούρησης στίχων στην περιοχή.

Η σύσκεψη έγινε με αφορμή την επίσκεψη του βασιλιά της Βότκας Βλαντίμιρ Ποτέμκιν, την ερχόμενη Πέμπτη, ημέρα κατά την οποία έχει προγραμματιστεί ένα ακόμη πανκουκλοθεατρικό συλλαμβητήριο.

Στη σύσκεψη αποφασίστηκε επίσης η επιχειρησιακή αλλαγή του τρόπου με τον οποίο οι αλλουφανπαρκικές μανάδες θα κινούνται κοντά στους φρου-φρουρούμενους στίχους. Αντίθετα, θα τους ζητηθεί να βρίσκονται διαρκώς σε κίνηση για να μη δίνουν εύκολο σιρόπι στους κουκλοφόρους. Επίσης για κάθε ζαμπονάκι που θα φρου-φρουρεί έναν στίχο θα υπάρχει ως νταβατζής του ένα άλλο που θα το βουτάει στην μαγιονέζα αλα ζαβαρακατρανεμιστάν.